Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Nu aveti niciun produs in cosul de cumparaturi

Intrebari frecvente

10 Articol(e)

  • Returnare produse
    • Postat la: 2017-02-02 09:29:26
    • Intrebare:
      Cum returnez un produs?
    • Raspuns:

      Poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ți-au fost livrate. Poți opta pentru a primi banii înapoi sau a schimba produsul cu un altul de aceeași valoare sau achitând o diferență – caz în care, noul produs îți va veni cu cost ramburs = diferența.Tot ce ai de făcut este să ne trimiti coletul cu formularul de retur completat, la adresa trecuta pe acesta.

      Mai multe detalii AICI

  • Returnare bani
    • Postat la: 2017-02-02 09:35:05
    • Intrebare:
      In cazul unui retur, imi puteti face refund cash?
    • Raspuns:

      Nu. Nu avem posibilitate sa facem refund cash. Acesta se face doar prin virament intr-un cont bancar.

  • Livrare curier
    • Postat la: 2017-02-02 09:35:27
    • Intrebare:
      Cu ce firma de curierat lucrati?
    • Raspuns:
      Fan Courier. Pentru Bucuresti folosim si serviciile firmei Urban Curier.
  • Pret transport
    • Postat la: 2017-02-02 09:36:17
    • Intrebare:
      Cat costa transportul?
    • Raspuns:
      Pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 lei, costul transportului este de 15 lei.
  • Termen de livrare
    • Postat la: 2017-02-02 09:36:34
    • Intrebare:
      Care este termenul de livrare?
    • Raspuns:
      Nu toate produsele sunt disponibile in stoc. Acestea sunt comandate de la furnizor in urma plasarii comenzii dumneavoastra, de aceea, termenul de livrare difera de la un produs la altul. Acesta este intotdeauna mentionat pe pagina produsului.
  • Livrare in aceeasi zi
    • Postat la: 2017-02-02 09:36:46
    • Intrebare:
      Ce inseamna curier rapid? Ca se livreaza in aceasi zi?
    • Raspuns:
      Curier rapid inseamna ca din momentul in care avem disponibila in stoc comanda, in maxim 48h aceasta ajunge la dumneavoastra.
  • Magazin sau showroom
    • Postat la: 2017-02-02 09:36:56
    • Intrebare:
      Aveti magazin sau showroom unde sa pot proba produsele?
    • Raspuns:
      Nu
  • Modificare comanda cont
    • Postat la: 2017-02-02 09:37:03
    • Intrebare:
      Imi pot modifica singur(a) comanda din cont?
    • Raspuns:
      Nu
  • Stoc produse
    • Postat la: 2017-02-02 09:37:16
    • Intrebare:
      Aveti pe stoc toate produsele prezentate pe site?
    • Raspuns:
      Nu toate produsele sunt disponibile in stoc. Acestea sunt comandate de la furnizor in urma plasarii comenzii dumneavoastra
  • Alegere produse
    • Postat la: 2017-02-02 09:37:26
    • Intrebare:
      Pot merge la depozit sa imi aleg alt produs?
    • Raspuns:
      Nu

PUNE O INTREBARE